جملات کوتاه

بارا ن عشق THE RAIN OF LOVE

یک آرزو دارم:یکدیگر را دوست بداریم و به عقاید و نظرات دیگران احترام بگذاریم.در برابر عشق و محبت قدرشناس باشیم.ولی هرروز شاهد پیشرفت رفتارهای ضداخلاقی هستیم!

 سلام: به همهء دوستان توصیه میکنم این فایل بسیار زیبا ودیدنی را دانلود کرده و ببینند.مطمین هستم از دیدن آن لذت خواهید برد وبه دیگران نیز توصیه خواهید کرد.اگر لذت بردید لینک آنرا در وبلاگتان بگذارید.

http://s1.picofile.com/file/6338644864/thingsGodwontask2.pps.html

 

 

قبل از همه این اتفاق جالب را بخوانید هر چند جوک به نظر میرسد ولی واقعیست. 

دختری با ظاهری ساده از خيابان آفريقا (جردن) تهران می گذشت که پسری در پياده رو به او گفت «چطوری سبيلو ؟» دخترخونسرد، تبسمی کرد و جواب داد:

 «وقتی تو ابرو بر می داری ، مو رنگ می کنی و گوشواره ميندازی، من سبيل می زارم تا جامعه، احساس کمبود مرد نداشته باشه

درست مثل غنچه به هم فشرده بودم غروب كرده بودم...شكست خورده بودم شب شكستنم بود...اگر نمي رسيدي جنازه ي دلم را به خانه برده بودم

چه ساده با گريستن خويش زاده مي شويم و چه ساده با گريستن ديگران

از دنيا مي رويم و ميان اين دو سادگي معمايي ميسازيم به نام زندگی

 لذتي که در فراق هست در وصال نيست چون در فراق شوق وصال هست و در وصال بيم فراق

                 آری و خیر کوتاهترین کلمات و نیازمند بیشترین تفکر!

 

 

 اگر حوصله دارید یک سرم اینجا بزنید

 

http://beyadebaran.blogsky.com/



نظرات شما عزیزان:

Ehsan
ساعت17:22---27 بهمن 1389
salami be garmi aftab be modir mohtaram baran jan.veb kheyli ghashangi dari be man ham sar bezan.man shoma ro link kardam omidvaram shoma ham mano link konid.montazeram.by

mehrzad
ساعت12:08---27 بهمن 1389
سلام امروز آپم ممنون میشم یه سری بزنی


mehrzad
ساعت22:12---25 بهمن 1389
آرزو می‌كنم به اندازه كافی شادی داشته باشی تا خوش باشی، به اندازه كافی بكوشی تا قوی باشی، به اندازه كافی اندوه داشته باشی تا یك انسان باقی بمونی و به اندازه كافی امید تا خوشحال بمونی.


سفیر
ساعت18:16---25 بهمن 1389
سلامم این روز با شکوه را برات تبریک می گویم
تو بگو بهار قشنگه من ميشم بهار تو
تو بگو بمون منم نميرم از کنار تو


تو بگو منو نميخواي ديگه خسته کردمت
گر چه سخته امّا من دور ميشم از ديار تو


تو بگو سرد هوا منم ميشم خورشيد تو
تو بگو که نا اميدي من ميشم اميد تو


سارا
ساعت1:18---25 بهمن 1389
به گزینه هایه پاسخه نظر سنجیت میتونی این گزینه رو هم اضافه کنی:ترسه از چشم افتادن و طرد شدن و از دست دادن موقعیتی که داری یا برات مهمه

به نظرم اینم خیلییی کاربرد داره

موفق و سربلند باشی<


سارا
ساعت1:09---25 بهمن 1389
مرسی عزیزم که لینکم کردی

سارا
ساعت21:22---24 بهمن 1389
سلام
ممنونم که سر زدین
آره عکسه خودمه
نظر لطفتونه
و نوشته ها هم همشون ماله خودمه
همشون از درده دوریه

میلینکمتون تا بتونم مرتب بهتون سر بزنم و نظر بذارم
شما هم بهم سر بزنید
مرسی


سفیر
ساعت8:33---23 بهمن 1389
سلام بدو دل نوشته هات عالیییی بدو نسگافه سرد نشده نوکرتم نظر هم یادت نره ها گلم
خدايا : من گمشده ي درياي متلاطم روزگارم و تو بزرگواري !
پس اي خدا! هيچ مي داني که بزرگوار آن است که گمشده اي را به
مقصد برساند ؟ تا ابد محتاج ياري تو ، رحمت تو ، توجه تو ، عشق تو ،
گذشت تو ، عفو تو ، مهرباني تو ، و در يک کلام ... محتاج توام


@فرزاد@
ساعت2:15---23 بهمن 1389
ُلام..آپ جدید دارم...یه سر بزن...رمسی

رضا
ساعت21:38---22 بهمن 1389
با نظرسازنده تون موافقم

رضا
ساعت7:46---21 بهمن 1389
سلام
مهمان بلاگ زیباتون شدم استفاده کردم.
به دل سروده ام سری بزن و .....
ممنون
یاعلی


آرام دل
ساعت11:16---20 بهمن 1389
سلام عزیز
روز بخیر
می خوای سوپرایز بشی؟بهم حتما سر بزن
درود بر عشق


@فرزاد@
ساعت23:43---19 بهمن 1389
سلام...آپ جدیدخیلی جالبه...حتما نظر بدین...منتظرتم

طلوع ترانه
ساعت14:49---19 بهمن 1389


آپــــم



آپــــــــــــم



آپــــــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــم


آپــــــــــــــــــــــــــ ــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــم



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــم



@فرزاد@
ساعت14:13---19 بهمن 1389
سلام وب قشنگی دارین اگه دوسداشتین به من هم سری بزنید...
من لینکتون میکنم...


ashkan
ساعت21:21---16 بهمن 1389
سلام دوست عزيز وب جالبي داري . خوشحال ميشم به منم يه سري بزني . موفق و پيروز باشين

ریحانه
ساعت21:00---16 بهمن 1389
شب سردی است و من افسرده،راه دوری است و پايی خسته،تيرگی هست و چراغی مرده،می کنم تنها از جاده عبور،دور ماندند ز من آدمها،سايه ای از سر ديوار گذشت،غمی افزود مرا بر غمها،فکر تاريکی و اين ويرانی،بی خبر آمد تا با دل من،قصّه ها ساز کند پنهانی؛

متن زیبایی بود.ممنون که بهم سر زدی بازم بیا


aliiiiiiiiiiii
ساعت8:45---16 بهمن 1389
لذت بخش بود



منتظرتون ميمونم. به منم سر بزنيد


درویش
ساعت4:20---16 بهمن 1389
سلام اینروزها تمام نعمتهای خداوند دارد بدست بشر نابود میشود از منابع طبیعی گرفته و محیط زیست و حتی موهبتهایی چون محبت و عشق و همانطور که در بالا نوشته اید دارد جای خود را به نازیباییها میدهد و این حتی از فاجعه انفجار بمب اتمی نیز برای یک ملت خطرناکتر است.
پاسخ:ممنون از حضورتون و نظرتون .به وبلاگتون سرزدم ظاهرا فیلتر شده.


آرام دل
ساعت19:55---15 بهمن 1389
سپاس گزارم
لطف کردی که تو وبم ثبت نام کردی گلم
درود بر عشق


آرام دل
ساعت15:01---15 بهمن 1389
سلام عزیز
تو وبت خیلی جمله های قشنگی هست
من می خوام جمله های زیبا رو سلکت و
تو وبم بذارم
می خوام بپرسم که موردی نداره که
جمله های زیبای تو رو هم تو وبمم بیارم
اگه خوستی ببینی کجا این مطالب رو تو وبم درج کردم تو قسمت ورود اعضا ثبت
نام کن.
درود بر عشق


reyhaneh
ساعت19:48---14 بهمن 1389
سلام واقعا وب قشنگی داری بهت تبریک میگم .
خوشحال میشم اگه وقتشو داشتی به منم سر بزنی
موفق و ادامه دار باشی


آرام دل
ساعت18:42---12 بهمن 1389
ممنون

آرام دل
ساعت12:56---12 بهمن 1389
سلام

عزیزم یه مشکلی هست.من تو رو لینک کردم ولی وقتی اومدم مشخصاتم رو برای ثبت لینک گذاشتم پیغام میده که اول لینکت کنم بعد مشخصات لینکم رو بدم

چطوریاست؟پاسخ:درسته من اینکارو کردم نشد .بهتره از قسمت مدیریت لینک کنیمومن لینکتون کردم.


رفوآ
ساعت21:16---11 بهمن 1389
سلام

وبلاگتون واقعا قشنگ و زیباست.خوشحالم که با این وبلاگ آشنا شدم.مشتاقانه منتظر پست های مرتب شما هستیم.هر روز حتما سر میزنم.
سلام از اینکه وقت گذاشتید و قابل دونستید ممنونم همچنین از ابراز محبتون.لطفا با نظرات خودتون برای بهتر شدن وبلاگ دلگرمم کنید.به امید حضور مجدد شما
 


عاشق ولی...
ساعت20:55---11 بهمن 1389
عاشقی که نتونه عشقش رو به دلائلی بیان کنه چیکار باید بکنه؟پاسخ:باید بتونه اگر نتونه هم به خودش آسیب میزنه هم به اونکه دوستش داره

عاشق تنها
ساعت20:05---11 بهمن 1389
پاسخ:در کنار عشق دو چیز را خیلی دوست دارم گل و بوی خوش.همیشه عاشق باشید.

آرام دل
ساعت9:31---11 بهمن 1389
با سلام و درود

دوست عزیز وبلاگت واقعا فوق العاده است مطالبت عالین.

نظرت راجب تبادل لینک چیه؟

اگه موافقی من رو به اسم آواز عشق لینک کن بعد بیا و مشخصات لینکت رو برام بذار

موفق باشیپاسخ:باسلام از حضور و اراز لطفتون ممنونم.تبادل لینک به صورت اتوماتیک انجام میشود.کافیست لینکم کنید وبقیشو دیخودتون بهتر بلدید.موفق باشید و همیشه عاشق


hossein
ساعت18:53---10 بهمن 1389
آدم خوش ذوق و خوش سلیقه ای هستین .این موزیکش آرامبخش حسابی



پاسخ:با درود برشما و سپاسگذار از حضورتون و ممنون از ابراز لطفتون.خوشحال میشم پذیرای انتقادات و پیشنهاداتون هم باشم.


hossein
ساعت18:53---10 بهمن 1389
آدم خوش ذوق و خوش سلیقه ای هستین .این موزیکش آرامبخش حسابی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 10 بهمن 1384برچسب:,ساعت17:22توسط عاشق باران | |